ETR. Tekst łatwy do czytania.
To jest Szkoła Podstawowa nr 116 dla Uczniów z Mózgowym Porażeniem Dziecięcym.
Mózgowe porażenie dziecięce to zaburzenia ruchu i postawy. 
 02 dzieci w klasie 01 1000
   
W szkole uczą się dzieci z problemami w poruszaniu się.  02 dzieci w klasie 03 250
   
To jest pani dyrektor Katarzyna Szymańska.
Pani dyrektor planuje i kieruje pracą całej szkoły.
 
   
To jest pani wicedyrektor Aneta Wolańska.
Pani wicedyrektor zajmuje się sprawami uczniów rodziców i nauczycieli.
Przyjmuje dokumenty.
Organizuje dowozy.
 
   
To jest pani pielęgniarka .
Pomaga dzieciom, gdy je coś boli.
 
   
To jest pani logopeda Elżbieta Fedro.
Pani logopeda uczy dzieci poprawnie mówić.
 
   
W szkole jest pani psycholog Adriana Głowacka-Przybyło.
Pomaga dzieciom rozwiązywać problemy.
 
   
W szkole uczą się dzieci od klasy 1 do klasy 8.
Jest też zerówka.
 08 dzieci w klasie 1000
   
W szkole są dzieci niemówiące.
Dzieci niemówiące uczą się w porozumiewać w inny sposób na zajęciach z komunikacji alternatywnej.
 09 aac3
   
W szkole jest sekretariat.
W sekretariacie możesz załatwić różne sprawy związane z dokumentami.
Możesz złożyć dokumenty do szkoły.
Możesz zrobić legitymację.
 Sekretariat Zespołu Szkół nr 21 we Wrocławiu.
   
W szkole jest stołówka.
Na stołówce dzieci codziennie jedzą obiady.
 11 stolowka
   
W szkole jest kuchnia.
Tam uczniowie uczą się samodzielnie gotować.
 Kuchnia dydaktyczna w Szkole Podstawowej Specjalnej nr 116 we Wrocławiu.
   
W szkole są zajęcia z integracji sensorycznej.
Integracja sensoryczna to ćwiczenia wszystkich zmysłów.
Zmysły:
  • wzrok
  • słuch
  • węch
 Sala integrcji sensorycznej. Ćwiczenia na huśtawce terapeutycznej.
   
W szkole są zajęcia adaptacji funkcjonalnej.
Adaptacja funkcjonalna to zajęcia gdzie dzieci uczą się samodzielności.
 Adaptacja funkcjonalna. Doskonalenie nauki samodzielnego zapinania dużych guzików.
   
W szkole są zajęcia z orientacji przestrzennej.
Orientacja przestrzenna to zajęcia gdzie dzieci ćwiczą wzrok.
 Orientacja przestrzenna. Stymulacja światłem przy użyciu węży świetlnych, kolumny wodnej i obrazu z projektora (elementy terapii Snoezelen).
   
W szkole są zajęcia z arteterapii.
Arteterapia to zajęcia gdzie dzieci relaksują się przy wykonywaniu prac plastycznych.
 16 arteterapia
   
W szkole są zajęcia z muzykoterapii.
Muzykoterapia to zajęcia gdzie dzieci relaksują się przy muzyce.
 Muzykoterapia. Uczniowie wykonują ćwiczenia rytmiczne.
   
W szkole jest terapia metodą Tomatisa.
Terapia Tomatisa to zajęcia gdzie dzieci ćwiczą słuch.
 Terapia Tomatisa.
   
W szkole jest Terapia Biofeedback.
Terapia Biofeedback to zajęcia gdzie dzieci ćwiczą mózg.
 19 biofeedback 1000